سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دزدانِ سرِ گردنه

 اینجا از این پس با این تیتر اصولِ دزدیِ سرِ گردنه

 شاخصهای استراتژیک دزدی را در حدی که آموخته ام بصورتِ مکتوب تدریس میکنم. دوستان بیایید کمر همت ببندیم و بچه دزدهایی بشویم که در مسیر زندگی آرزومندِ راستی ها نشویم،  بلکه چنان در دانشکده ها کارآموزی کنیم تا، راستی ها آرزومندِ جیهانِ ما بشوند.

چند نکته رو قبل از تدریس گوشزد میکنم، 

سطح تدریس:مدیریت ارشد سازمانهای خصوصی 

جنسیت : اهمیت ندارد.

نژاد و ملیت :جهانی.

هدف: آموزش مدیرانِ ارشدِ باتجربه فراوان در کنترل و رهبری امور داخلی و خارجی سازمانهایی تجاری با محیطی مناسب کسب و کار 

 بنده زین پس سر تیترهای شاخص را به اینجا لینک میکنم:

لینک میکنم:

  کمر همت ببندیم 

   دماغت سوخت؟

    هوا هنوز معطر بود و بوی باران می آمد، سَمتُ و سوی رواق مولایم رفتم، تا گزارش عملکردی به مولایم علی علیه السلام بدهم، گزارشی از عملکردی چند ماهه ی اخیر، از قراردادی موقت که با قمربنی هاشم بسته بودم، از تعهدی که به ایشان داده بودم، جهت ارزیابی عملکردم و امشب عاقبت پس از دوشب عرض ادب، عاقبت جرات جلو آمدن را پیدا کرده ام، در چند قدمیِ مولایم به ادب ایستاده ام، دست بر سینه و سر به زیر ...    

   در جلسه ی بازرسینی که برای ارزیابی اومده بودن حرفهای باارزش و قیمتی زیاد داشتم ولی ...    

 

  خب ضایع میشه وقتی بالا دستیهای آدم رویه ای با ارزش جهت اجرای استراتژی مالی و اقتصادیشون نداشته باشن...   

  دلتون آب. یکی، دو روزی هست یه همکار خوشگل و خوش اخلاق پیدا کردم. قرار هست چنان بِهِش آموزش بدهم که جایگزین بنده بشه، ولی ظاهراً بیش از من و بهتر از من خواهد بود. چون هرچی می خوام بهش یادبدهم می فرمایند خودم بلدم...    

 تسویه      

       

      


نوشته شده در چهارشنبه 95/11/13ساعت 11:7 صبح توسط آرزومندراست نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت